суббота, 1 июля 2017 г.

Книжкові покупки червня

У червні було не так багато покупок, бо в книгарні не заходила :)
Як завжди, маю щось із КСД :)

1. Дж. Д. Селінджер. Ловець у житі
Мені знову соромно, але я цю книжку не читала. Купила, щоб нарешті прочитати, хоча, мабуть, уже пізно і не надто актуально буде, але познайомитись все одно треба.

2. Джеральд Даррелл. Гончаки Бафуту
Даррелл - то любов з дитинства, я дуже раза, що його почали перекладати. Сподіваюся, переклад буде хороший, бо я навіть не поцікавилася, як із цим справа, - схопила, як тільки побачила.

3. Маркус Зузак. Крадійка книжок
З цим автором я знайома за  романом "Посланець" - мені сподобалось, тож чому б не почитати іншу його книжку. Крім того, на неї багато хороших відгуків, мені її рекомендували різні люди, у неї приваблива анотація, а ще вона екранізована. Але фільм не буду дивитися, поки не прочитаю.

4. Оксана Забужко. Notre Dame D`Ukraine: Українка в конфлікті міфологій і
5. Оксана Забужко. Казка про калинову сопілку
Це я зараз читаю "І знов я влізаю в танк" Забужко. А коли її читаю, хочется мати на полицях все, що вона написала. А тут видавництво "Комора" ще й зробило знижку до Дня конституції, тож на моїй полиці є ще дві книжки улюбленого автора. З книжки про Лесю я читала уривки в університеті і ще тоді вирішила, що треба читати повністю, плюс в "І знов..." до неї багато відсилок, так що буду читати. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий