пятница, 1 сентября 2017 г.

Книжкові покупки серпня

Серпень виявився плідним на книжки (все ж місяць збору врожаю :)), і на моїй поличці з'явилося цілих дев'ять жителів

1. Історія України від Діда Свирида. Книга ІІ.
Цю книжку (власне, не цю, а першу) я читала чоловікові вголос, і нам обом вона сподобалася надзвичайно, тож і другу, і всі, скільки їх ще не вийде, я хочу мати на своїй полиці і читати.

2. Вільям Шекспір. Гамлет.
По-перше, Шекспір. По-друге, переклад Андруховича. По-третє, ілюстрації Владислава Єрка. Ще потрібні аргументи?

3. Сергій Жадан. Інтернат.
Повз новий роман Сергія Вікторовича я просто не мала права пройти. Придбала у перший день продажу. Подивимось, що там. Але оформлення класне не те шо Тамплієри

4. Енн Файн. Борошняні немовлята.
Це, здається, перша янг-едалт книжка на моїй полиці, але вона красива, і ідея мені подобається. Думаю, буде цікаво.

5. Катержина Тучкова. Житковські богині.
Цю книжку хочу прочитати ще з четвертого курсу, коли нам читали чеську та польську літературу в университеті. Знову ж таки, книжка на полиці - зайвий привід її таки прочитати, тим більше, електронного варіанту все одно, здається, немає.

6. Дуґлас Адамс. Життя, Всесвіт і все інше.
Третя книжка з серії "Автосропом по Галактиці", яку я дуже люблю і знаю, що неодмінно буду перечитувати, тому на полиці хочу мати обов'язково. А її перекладають, здається, ще більш черепаховими темпами, ніж Відмака :)

7. Ерін Морґенштерн. Нічний цирк.
Увесь книжковий інстаграм і буктьюб уже прочитав та зробив огляди на цю книжку, а я начиталася/надивилася їх і теж хочу.

8. Оксана Забужко. Польові дослідження з українського сексу
Здається, у моїй шафі рано чи пізно збереться вся бібліографія Оксани Стефанівни. Ну але ж воно того варте!

9. The Ukrainians.
Це бонус від магазину Якабу до Дня незалежності, бо я робила у них замовлення напередодні. Книжка - збірка інтерв'ю успішних українців. Ну що ж, почитаємо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий