воскресенье, 4 июня 2017 г.

Книжкові покупки травня

Я тут нарешті відриваюся за всі голодні студентські роки і доволі часто купую книжечки. Купую швидше, ніж читаю :) Тому спробую нову рубрику - книжкові покупки місяця.
Травень був особливо багатий на новинки на полиці, у мене з'явилося аж сім книжечок.
Ірванця дала почитати, тому покажу обкладинку. Тож поїхали.
1. Анджей Сапковський. Відмак. Вежа ластівки. 
Ага, йожики плакали, кололися, але продовжували. Це сьома книжка з восьми, видана українською мовою. Я дуже люблю цю сагу про відьмака, про добро, зло, любов і призначення, у мене є всі книжки у російському перекладі і навіть одна польською, тож повз український переклад я пройти не могла. Прочитала перші дві - є питання і до перекладача, і до редакторів з коректорами (набагато більше). Вірю, що вони виправились, і в третій і далі книжці менше прикрих помилок. Колись я його зберу, прочитаю і напишу здоровезний, сповнений любові відгук з передісторією і пост скриптумами :)

2. Гаррі Поттер і в'язень Азкабану.
Вперше серыю книжок про малого чарівника я прочитала у двадцять із гаком років - в електронці. А оце недавно зайшла на сайт а-ба-ба-га-ла-ма-ги, а там воно. Ну, треба купувати, вирішила я, бо ж перечитуватиму - сто відсотків. Тим більше, український переклад - просто чудовий, його, здається, визнали одним із найкращих у світі.

3. Фенні Флегг. Смажені зелені помідори в кафе "Зупинка"
Судячи з описів та відгуків, ця книжка чудово проходить тест Бекдел, і взагалі - про жінок. Крім того, судячи з тих-таки відгуків, доволі провокаційна, зачіпає складні та болючі питання/проблеми. Крім того, сподобалась деяким моїм знайомим з подібними до моїх смаками. Так що має бути цікаво.

4. Льюіс Керрол. Аліса в Країні Див. Аліса в Задзеркаллі.
Книжка теж задзеркальна - починається з обох своїх боків :) Соромно зізнаватися, але Алісу повністю від початку до кінця я жодного разу не читала. А а-ба-ба-га-ла-ма-гівська дзеркальна книжка з ілюстраціями Владислава Єрка - прекрасний привід надолужити.

5. Іван Малкович. Подорожній.
Ну, ноу комментс, да? Прекрасна вся ця серія "Українська Поетична Антологія", у мене з неї Ірванець і Андрухович є. От тепер іще Малкович.

6. Карін Боє. Каллокаїн.
На цій книжці написане чарівне слово "антиутопія", я цей жанр дуже люблю, багато чого прочитала, а прізвища цього автора навіть не чула. А вона, між іншим, писала якраз тоді, коли з'явилися і "Ми" Замятіна, і "Прекрасний новий світ" Хакслі. Ще одне чарівне слово (вірніше, словосполучення) - шведська письменниця. Я зовсім недавно відкрила для себе північноєвропейську літературу (не рахуючи Туве Янссон, звісно :) ), і я в захваті, тому не познайомитися з антиутопією шведської письменниці - просто злочин.

7. Олександр Ірванець. Харків 1938.
Ну і нарешті Ірванець. Це була, насправді, перша покупка травня,бо саме першого травня в Харкові відбувалася презентація цього роману за участі автора. Ну, і я знову купилася на чарівні слова. "Антиутопія", ага, це раз. Друге - фраза з анотації: "тест для читача на знання класичної та сучасної світової літератури й історії України". Ну і плюс вона якісно оформлена і надрукована. Якщо б я писала цей текст одразу після презентації, то тут були б "піскі і візґі", захват, передчуття чогось надзвичайного... Але я пишу це зараз, коли книжку вже прочитала, і якось воно... Оце місяць намагаюся зібрати враження докупи, і все ніяк. Але відгук напишу. Мабуть. Колись.

Комментариев нет:

Отправить комментарий